zondag 29 mei 2011

Thuis


Ik werd vanochtend wakker en dacht, effe maarten wakker maken en dan vissen. Maar dat was even anders. Mijn eigen bed sliep heerlijk. Gisteravond om 2100 thuis aangekomen nadat ik Maarten had afgezet na een rit van 12 uur. We hadden 's ochtend lekker ontbeten bij Anton en Erna en om 845 vertrokken. Onderweg geen echte problemen ondanks de zaterdag drukte, leek wel een feestdag in Denemarken. Maarten rijden ik slapen en ik rijden Maarten slapen, we hadden nog wat in te halen van die week. We namen de statistieken nog even door. 5 worpen in een minuut, 300 in een uur, gemiddeld 9 uur vissen dat betekent 2700 keer inwerpen op een dag gemiddeld. 100 vissen waarvan 8 baarzen en dus 92 snoek"jes". Het percentage tussen de 40-50 cm was erg hoog. Toch ook veel missers ongeveer 30, een aantal volgers (vis die je achter je aas aan zoet zwemmen en dan niet hapt) en een hoop plezier. Al met al was het weer een geslaagde week en wordt deze blog weer afgesloten en straks verplaatst naar een andere account waar de visdagen van Maarten en Marc worden bijgehouden.
Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten